6.10.2017

Linkki Mintin uuteen blogiin

Vuodesta 2011 asti olen ollut hyvin kiinnostunut esoteerisestä, henkisestä puolesta. Olen siihen perehtynyt kaikessa hiljaisuudessa valtavan sisäisen motivaation ohjaamana.

Tiesin jo kauan ennen tänne Saksaan tuloa, että haluan kirjoittaa tarinoitani ja kokemuksiani muillekin luettavaksi. Kirjoittaminen on minulle tapa oivaltaa asioita syvemmin.

Puran uudessa blogissani omaa tarinaani, omia oivalluksiani, joita tämä polku on tuonut vastaan. Joihinkin tarinoihin liittyy myös hevosia, koska niillä on ollut niin suuri merkitys elämässäni. 

Täytyy sanoa, että olen pelännyt kovasti tuoda tätä puolta itsestäni esiin ja tarvitsin tämän etäisyyden, jotta pystyin tulemaan viimein henkisyyskaapista ulos. Jotenkin en osannut yhdistää omaa asiantuntijarooliani ja tätä henkistä puolta toisiinsa, vaikkakin kumpikaan ei poissulje toistaan. 

Henkisyys tuo mukaan arvomaailman, joka johtaa lempeyteen jokaista kohtaan, myös niitä kohtaan jotka tekevät ns. väärin tai arvojenvastaisesti. Se tuo minulle sallivuuden, aiempien uskomusten kyseenalaistamisen, syvemmän merkityksen ja mielenrauhan etsimisen. Asiantuntijaroolin ja tieteen tuomien työkalujen kautta osaan valita työkalut, jotka tukevat arvomaailmaa, jonka henkisyyden kautta olen löytänyt.



Toki tämänkin blogin viimeisiä kirjoituksia sävyttää esoteerinen oppipolkuni ja kuka yhtään on noihin aiheisiin perehtynyt, niin pystyy sen havaitsemaan. 

Toivotan sinut sydämellisesti tervetulleeksi lukemaan uutta blogiani