31.12.2016

Uuden vuoden lupaukseni ja haaste itselleni tuleville vuosille

Kiitos rakkaat kanssakulkijat!

Olen ihmetellyt taas yhden vuoden eteenpäin
tätä elämää. On tämä elämä vaan niin erikoinen 
mahdollisuus tutkiskella itseämme ja 
matkata ajassa ja eri paikoissa.

Kiitän teitä kanssakulkijat kaikista tapahtumista
ja opeista, joita olen saanut kokea tällä matkalla.
Tämä vuosi on ollut minulla sisäisen matkan tekoa
suureksi osaksi itsekseni. 

Hevosten ja muiden matkaajien kanssa tämän 
tutkimusmatkan tekeminen on todella mielenkiintoista.
Toivottavasti päästään yhdessä tutkimaan tulevana vuotena
tätä elämää ja sen tuomia opetuksia.

Minä jatkan elämän ihmettelemistä:
Mitä kaikkea kiinnostavaa löytyy 
sekä sisäisestä että ulkoisesta maailmasta?
kukahan todella olen?
mitä kaikkea vielä pelkäänkään?
Mitä kaikkea hienoa vielä eteeni tuodaan tällä retkellä?